منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

تخته سه لا رنگی

تخته سه لا رنگی

شاید در بین سخنان افراد فعال در حوزه پلای وود یا در مطالب وب سایت های مرتبط به کلمه تخته سه لا رنگی برخورده باشید اما با یک جستجوی ساده در وب، متوجه خواهید شد که به تخته سه لا رنگی یا پرداخته نشده است یا تنها اشاره کوچکی به آن شده است. به همین دلیل ما در این سری از مقالات گروه بازرگانی مدحت وود قصد داریم شما را با تخته سه لا رنگی آشنا نماییم.

تخته سه لا رنگی چیست؟

تخته سه لایی رنگی

بهتر است در ابتدا به این موضوع بپردازیم که اساساً تخته سه لایی رنگی چیست. تخته سه لا رنگی به معنی تخته سه لایی های رنگ شده نیست؛ بلکه به تخته سه لایی هایی گفته میشود که از روکش های رنگی برخوردار هستند. این نکته معمولا افراد را دچار اشتباه میکند و به جای خرید تخته سه لایی های روکش دار رنگی، تخته سه لایی های رنگ شده خریداری میکنند.

البته یکی از مهمترین ویژگی های تخته سه لایی، قابلیت رنگ آمیزی آن است و شما میتوانید با استفاده از رنگ های مخصوص، تخته سه لایی را به رنگ دلخواه خود درآورید اما معمولا منظور از تخته سه لایی رنگی، نمونه روکش شده آن در رنگ های متفاوت و مختلف است.

همچون ام دی اف، مهمترین ویژگی تخته سه لا رنگی یا روکش دار را میتوان ضد آب بودن آن دانست. این ویژگی مهم به تخته سه لایه کمک میکند که با قرارگیری در معرض آب و رطوبت، از کیفیت این تخته چوب کاسته نشود و بدون هیچ نگرانی بتوان از این نوع تخته سه لایی در مناطق مختلف و با آب و هوای متفاوت استفاده نمود.

استفاده از روکش های مختلف بر روی تخته سه لایی های رنگی باعث شده است تا حتی استحکام آنها از دیگر نمونه ها بالاتر باشد. همین ویژگی های مهم سبب شده است تا از تخته سه لایی های رنگی بتوان در ساخت مبلمان، کابینت، نمای خارجی ساختمان ها و حتی معرق کاری استفاده نمود.

قیمت تخته سه لا رنگی

برای تخته سه لا رنگی نمیتوان یک قیمت واحد درنظر گرفت. دلیلش هم این است که قیمت تخته سه لایی رنگی بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع روکش، برند و کشور سازنده و مواد به کار رفته در تولید این محصول، تعیین میشود. البته در حال حاضر نوسانات بازار ارز نیز بر روی قیمت محصولات از جمله تخته سه لا رنگی تاثیر گذاشته است و از عوامل مهم در تغییرات قیمت به شمار میرود.

خرید تخته سه لا رنگی

خرید تخته سه لایی رنگی

بهترین انواع تخته سه لا رنگی موجود در بازار، تخته سه لایی های روسی هستند و مصرف کنندگان معمولا از محصولات روسی استفاده میکنند. مشهورترین برند وارد شده به ایران از کشور روسیه، برند sveza است و شهرت بالایی در سراسر جهان دارد. به دلیل استقبال بالای مشتریان از محصولات برند سوزا (sveza)، برخی افراد سودجو با تولید محصولات بی کیفیت یا با وارد کردن تخته سه لایی های نامرغوب، این محصولات را با نام سوزا در کشور به فروش میرسانند تا سود کلانی به جیب بزنند. به همین دلیل حتما باید تخته سه لا رنگی روسی از شرکت های معتبر و مجاز خریداری شود.

تنها شرکت مجاز به وارد کردن محصولات برند سوزا (sveza) در ایران، گروه بازرگانی مدحت وود است. این شرکت با سالها تجربه در زمینه واردات انواع چوب و تیرهای چوبی و پلای وود، موفق به اخذ نمایندگی رسمی برند سوزا در ایران شد. محصولات این برند روسی به صورت قانونی تنها از طریق گروه بازگانی مدحت وود به فروش میرسد و محصولات دیگر موجود در بازار، اصل نیستند. برای برخورداری از تخته سه لا رنگی سوزا اصل، حتما به مدحت وود مراجعه نمایید.

تمامی تخته سه لایی های رنگی موجود در بازار از کشور روسیه نیستند بلکه محصولات ترکیه ای، چینی و مالزیایی نیز بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرده اند. شرکت adim از بزرگترین شرکت های فعال در تولید پلای وود در کشور ترکیه محسوب میشود و محصولات این برند ترکیه ای با نام تجاری تورو (toro) در ایران به فروش میرسد. برند adim نیز همانند برند sveza فروش محصولات خود را به صورت انحصاری در اختیار گروه بازرگانی مدحت وود قرار داده است و برای خرید تخته سه لایی تورو (toro)، تنها گزینه شما مراجعه به مدحت وود است.

گروه بازرگانی مدحت وود علاوه بر محصولات روسی و ترکیه ای، از محصولات با کیفیت مالزیایی و چینی برخوردار است که از لحاظ کیفیت و قیمت میتواند برای برخی از پروژه ها مناسب باشد.

به طور کلی اگر شما برای پروژه خود قصد خرید تخته سه لایی دارید، میتوانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مدحت وود بهره مند گردید. کارشناسان مدحت وود میتوانند بر اساس نیازتان، بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند تا بدون هیچ مشکلی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *