منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

پیام مدیریت

خانم جباری1

ما با اتکا به کارگروهی که با دلسوزی، صمیمیت، انگیزه، عشق و صداقت همراه گردیده توانسته ایم اعتماد کارفرمایان، مشاوران و شرکایمان را بخود جلب نموده و توجه آگاهانه مدیریت و کارکنان شرکت را به توسعه پایدار و تعالی سازمانی معطوف کنیم تا همچنان استوار، پر انگیزه، مطمئن و سنجیده، در مسیر اجرای تعهدات شرکت، با کیفیت مطلوب و هزینه معقول در زمان مناسب گام بردارند.

بدون تردید دستیابی به چنین دستاوردهای ارزشمندی مرهون کار منسجم و تلاش و زحمات عزیزانی است که در طول این سالیان، با دانش، تجربه و تعهد خود، در فضای پر از چالش های گوناگون و تحریم ها در مسیر تعالی و پیشرفت و تحقق اهداف استراتژیک شرکت گام برداشته اند.ما همگی با اتکا به خداوند بزرگ، همچون گذشته به تلاش هایمان برای خدمت به کشور و هموطنان عزیزمان ادامه میدهیم و اعتقاد داریم که کمک به اقتصاد رو به رشد و مقاومتی کشور و اجرای پروژه های زیرساختی پیچیده، بدون همدلی و همکاری صمیمانه بین ما امکان پذیر نبوده و نخواهد بود.

لذا باور داریم که با تمرکز بر روی اصول مهم پیش گفته، همچنان در صنعت ساخت و ساز کشور و اجرای پروژه های بزرگ عمرانی، در زمره شرکت های مطرح و پیشرو باقی خواهیم ماند و آماده ایم ضمن رعایت اصول و استانداردهای علمی و مهندسی و فراتر از آن، امکان ارائه و انجام هر گونه خدمات مشاوره، سرمایه گذاری و یا مشارکت را به منظور برآورده ساختن انتظارات و نیازهای کارفرمایان و مشتریان محترم، فراهم آوریم.

شرکت مدحت وود تقریبا 3 سال است که در زمینه واردات پلای وود یا تخته سه لایی و انواع چوب فعالیت میکند و درحال حاضر برترین و بزرگترین وارد کننده پلای وود در کشور محسوب میشود. شرکت مدحت وود با رایزنی های فراوان با بهترین شرکت های تولید کننده پلای وود مانند برند seveza، شرکت adim، برند Toro، Mwood، Smolensk DOK توانسته است محصولات بسیار با کیفیت این چهار برند را خریداری کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در حال حاضر مدحت وود، مرجع قیمت پلای وودهای روکش دار در کشور است و بخش عظیمی از تخته سه لایی مورد نیاز کشور را تامین میکند.