منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

تخته سه لایی برای معرق

تخته سه لایی معرق

اگر از دنبال کنندگان سایت مدحت وود باشید، بارها و بارها در مورد تخته سه لایی شنیده اید و با آن آشنایی کامل دارید. همانطور که میدانید، گستره کاربردهای تخته سه لایی بسیار وسیع است و یکی از کاربردهای آن در ایران، استفاده از تخته سه لایی برای معرق است. اگر شما نیز به دنبال یک تخته سه لایی معرق مناسب برای پروژه معرق کاری خود هستید، ایم مقاله را مطالعه کنید و تا انتها ما را همراهی نمایید.

تخته سه لایی معرق

تخته سه لایی معرق

معرق یا معرق کاری به هنری گفته میشود که تکه های چوب یا سنگ را برای خلق یک اثر هنری زیبا در کنار یکدیگر قرار میدهند. امروزه اکثرا از چوب برای این کار انجام میشود و پرمصرف ترین چوب در این زمینه تخته سه لایی است. تخته سه لایی این امکان را به شما میدهد که شما بتوانید به راحتی آن را برش دهید و شکل های مختلفی با آن ایجاد نمایید.

قابلیت برش مناسب و حکاکی بر روی تخته سه لایی آن را به گزینه مطلوب معرق کاران تبدیل نموده است و از این تخته چوب، یک محصول کاملا کاربردی در زمینه معرق کاری ساخته است. تخته سه لایی برای معرق باید ویژگی هایی داشته باشد که در بخش بعدی به آن پرداخته میشود.

بیشتر بخوانید: تخته سه لایی ارزان

نکات مهم برای خرید تخته سه لایی مناسب معرق

پیش از خرید تخته سه لایی مناسب معرق کاری باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید که اولین نکته مهم، ضخامت و ابعاد تخته سه لایی است و دومین نکته که بر کیفیت محصول نهایی شما موثر است، نوع چوب و کیفیت آن میباشد. این دو ویژگی را میتوان اصلیترین نکاتی دانست که در هنگام خرید تخته سه لایی معرق مدنظر قرار دهید.

کاربردهای فراوان تخته سه لایی سبب شده است تا این تخته چوب در ضخامت ها و ابعاد مختلف تولید شود. کمترین ضخامت تخته سه لایی 3 میلیمتر است که البته درحال حاضر تخته سه لایی با این ضخامت کمتر تولید میشود. ضخامت تخته سه لایی از 3 میلیمتر آغاز میشود و حتی تخته سه لایی با 40 میلیمتر نیز وجود دارد. شما متناسب با ضخامت سازه چوبی خود، میتوانید یکی از این ضخامت ها را برای انجام پروژه خود انتخاب نمایید.

نوع چوب و کیفیت آن، نکته مهم دیگری است که باید پیش از خرید تخته سه لایی مناسب معرق به آن توجه نمایید. معمولا تخته سه لایی ها از چوب درختان سخت مانند ماهون، سرو، کاج و توس ساخته میشوند و چوب این درختان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. پروسه تولید مانند استفاده از چسب های قوی نیز بر روی کیفیت نهایی محصول تاثیر میگذارد. در حال حاضر گونه های مختلفی از تخته سه لایی وجود دارند که قادر هستند نیاز شما را برآورده کنند.

از تخته سه لایی های معرق علاوه بر این زمینه، میتوانید در زمینه های دیگری مانند ساخت سازه های چوبی، مشبک کاری، ساخت پازل و لوازم تزئینی چوبی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: انواع چوب و کاربردهای آنها

ویژگی های تخته سه لایی برای معرق مدحت وود

تخته سه لایی برای معرق

گروه بازرگانی مدحت وود، یکی از بهترین مجموعه ها برای خریداری تخته سه لایی معرق محسوب میشود. تخته سه لایی های موجود در گروه بازرگانی مدحت وود در ضخامت های مختلف ساخته میشوند و دست افراد را برای انتخاب باز میگذارند. تمامی تخته سه لایی های مدحت وود محصولات خارجی هستند و از بهترین برندهای خارجی مانند sveza روسیه و adim ترکیه خریداری شده اند.

تخته سه لایی مناسب معرق در مدحت وود، در دو نوع روکش دار و بدون روکش هستند و از قابلیت رنگ آمیزی برخوردار هستند تا مصرف کنندگان در صورت لزوم بتوانند آنها را متناسب با سلیقه خود رنگ آمیزی نمایند. همچنین از مهمترین ویژگی های تخته سه لایی های مدحت وود میتوان به مقاومت آنها در در برابر آب و رطوبت اشاره نمود.

قیمت و خرید تخته سه لایی معرق

قیمت تخته سه لایی برای معرق متناسب با جنس ماده اولیه، پروسه ساخت آن، روکش دار بودن یا نبودن و حتی برند سازنده آن تعیین میشود و تمام این عوامل بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر میگذارند. شما به منظور خرید تخته سه لایی معرق، میتوانید با کارشناسان مدحت وود تماس بگیرید تا آنان شما را متناسب با نیازتان راهنمایی کنند و بهترین محصول را به شما پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *