منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

تخته سه لا روسی

تخته سه لایی روسی

تخته سه لا روسی

اگر با تخته سه لا یا تخته سه لایی آشنایی داشته باشید، حتما در کنار آن نام تخته سه لا روسی را نیز شنیده اید. از بهترین کشورهای تولید کننده های تخته سه لایی در دنیا، کشور روسیه است و تخته سه لایی های آن در اقصی نقاط دنیا به فروش میرسد. گروه بازرگانی مدحت وود یکی از مهمترین شرکت ها در زمینه واردات تخته سه لایی در کشور است و نماینده رسمی برند سوزا (بهترین برند تولید کننده تخته سه لایی در کشور روسیه) در ایران محسوب میشود. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های تخته سه لایی روسی و نحوه خرید آن آشنا نماییم.

شهرت تخته سه لا روسی یا تخته سه لایی روسی به دلیل کیفیت بالای این محصول و مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده شده در آن است. به طور کلی تخته سه لایی ویژگی های کم نظیری دارد که آن را به انتخاب اول صنعتگران و نجاران تبدیل نموده است. از مهمترین ویژگی های تخته سه لایی میتوان به استحکام و دوام بسیار بالا نسبت به تخته های چوبی دیگر مانند ام دی اف و نئوپان، وزن کمتر، قابلیت انعظاف پذیری در نوعی از آنها، مقاومت در برابر آب و رطوبت و عدم ترک خوردگی و پیچ خوردگی در هنگام اتصال به وسیله میخ و پیچ اشاره نمود.

تخته سه لایی های روسی مدحت وود

تخته سه لایی روسی

گروه بازرگانی مدحت وود به عنوان نماینده رسمی تخته سه لایی سوزا در ایران، بهترین محصولات این برند را در اختیار دارد و آنها را در دسترس خریداران قرار میدهد. این تخته سه لایی ها به شرح زیر هستند:

تخته سه لایی سوزا روکش دار (فیلم فیس)

پرمصرف ترین انواع تخته سه لایی روسی در ایران، تخته سه لایی سوزا روکش دار (فیلم فیس) است. ورقه های چوبی این نوع تخته سه لا روسی با استفاده از رزین و چسب فنول آب بند به یکدیگر متصل شده اند و بر روی آنها از روکش ضد آب استفاده شده تا راه نفوذ آب به درون این تخته سه لایی به طور کامل قطع شود. همچنین لبه های آن نیز توسط ماده اکریلیکی پایه آب بند پوشانده میشود.

از این نوع تخته سه لایی ضد آب میتوان در مصارف مختلفی مانند صنعت ساختمان، ساخت قایق و کشتی، بدنه هواپیما، درب و دیوار خانه و … استفاده نمود.

تخته سه لایی سوزا Deck 350

یکی از مهمترین مصارف تخته سه لایی، قالب بندی ساختمان است و این تخته چوب نقش مهمی در صنعت قالب بندی ایفا میکند. پس از استفاده از تخته سه لایی در قسمت رویه قالب، بتن ساخته شده از این نوع تخته قالب بندی، استحکام بسیار بالایی دارد و سطح صاف و صیقلی را برای شما به ارمغان می آورد.

با توجه به مصرف بالای تخته سه لایی در صنعت قالب بندی ساختمان، برند سوزا یک محصول کاملا اختصاصی برای این صنعت تولید نمود. تخته سه لایی سوزا Deck 350 نوع خاصی از تخته سه لایی های ویژه قالب بندی است که سطح روی آن شبکه بندی شده است و به وسیله آنها میتوان بدون نیاز به اندازه گیری و صرف زمان، محل صحیح قرارگیری میلگردها را پیدا نمود.

تخته سه لایی روسی سوزا مدل Deck 350 از نوع تخته سه لایی های روکش دار این برند محسوب میشود و از روکش ضد آب بر روی آن استفاده شده است. همچنین همانند تخته سه لایی های روکش دار سوزا، لبه های آن نیز با استفاده از نوعی رنگ، آب بند شده است و آب از این طریق نیز به آن نفوذ نمیکند.

تخته سه لایی ویژه محیط های داخلی

علاوه بر تخته سه لایی سوزا روکش دار، شما میتوانید از نوع تخته سه لایی سوزا خام یا بدون روکش نیز برای محیط های داخلی استفاده نمایید. این تفاوت اصلی این نوع تخته سه لایی روسی با تخته سه لایی سوزا روکش دار، تنها در روکش آن است. این محصول شاید همانند تخته سه لایی روکش دار به طور کامل ضد آب نباشد اما به دلیل ساخت با چسب های ضد آب، مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت از خود نشان میدهد. شما از این نوع تخته سه لایی میتوانید برای طراحی داخلی خانه خود بهره مند شوید.

تخته سه لایی ویژه محیط های خارجی

تخته سه لایی روسی

همانطور که از نام این نوع تخته سه لایی روسی مشخص است، این نوع تخته سه لایی برند سوزا به طور خاص برای استفاده در محیط های خارجی طراحی شده است. این محصول به گونه ای تولید شده است که در برابر تغییر دما و رطوبت، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. تخته سه لایی روسی ویژه محیط های خارجی از چوب Brich صد درصد تولید شده است و در ابعاد و ضخامت های مختلف قابل ارائه میباشد.

سوالات متداول

تخته سه لایی روسی موجود در ایران متعلق به چه برندی است؟

به طور کلی میتوان گفت که تخته سه لایی های روسی موجود در ایران متعلق به برند سوزا است. این کمپانی محصولاتش را توسط نماینده های رسمی خود مانند گروه بازرگانی مدحت وود در اختیار مصرف کنندگان ایران قرار میدهد.

قیمت تخته سه لایی روسی چه مقدار است؟

قیمت تخته سه لایی روسی بر اساس ویژگی های خاص خود، قیمت های متفاوتی دارد. این تخته سه لایی ها با توجه به ویژگی هایی مانند ضد آب بودن، ابعاد، کیفیت و انواع مختلف آنها قیمت گذاری میشوند.

تخته سه لایی روسی با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین راه برای خرید تخته سه لایی روسی با کیفیت، خرید از نماینده رسمی برند سوزا در ایران یعنی گروه بازرگانی مدحت وود است. این گروه بازرگانی در سایه واردات مستقیم و بدون واسطه، محصولات سوزا را با بهترین قیمت در دسترس شما قرار میدهد.

خرید تخته سه لایی روسی

تخته سه لا روسی

همانطور که در قسمت های پیشین به آن اشاره شد، بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید تخته سه لایی روسی، مراجعه به نمایندگان رسمی فروش محصولات برند سوزا است. در حال حاضر تنها نماینده رسمی تخته سه لایی روسی سوزا در ایران، گروه بازرگانی مدحت وود است و این شرکت محصولات سوزا را با قیمت مناسب و در سریعترین زمان به دست مصرف کننده میرساند.

همچنین مدحت وود به صورت انحصاری واردات تخته سه لایی Toro از برند adim ترکیه را در اختیار دارد. این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب روسی، کیفیتی مشابه محصولات سوزا دارد و افراد میتوانند با هزینه کمتر از محصولات این برند ترکیه ای برخوردار شوند.

در صورت هرگونه پرسش در مورد انواع تخته سه لا به طور ویژه تخته سه لایی روسی سوزا و یا کسب اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات موجود در این شرکت، میتوانید با کارشناسان مدحت وود تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *