منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

تخته چندلایی ارزان

تخته سه لایی ارزان

تخته سه لایی ارزان

تخته سه لایی یکی از پرکاربردترین تخته چوب های حال حاضر در جهان است که میتواند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از افراد به دنبال خرید تخته سه لایی ارزان اما مرغوب و با کیفیت هستند تا مجبور به پرداخت هزینه های زیادی نشوند و بتوانند از آن برای انجام پروژه های خود استفاده نمایند.

چرا تخته سه لایی را برای پروژه های خود انتخاب کنیم؟

خرید تخته سه لایی ارزان قیمت

ویژگی های منحصربفرد تخته سه لایی سبب شده است تا این تخته چوب با استقبال چشمگیری در بسیاری از صنایع مواجه شود و بتواند جایگزین مناسبی برای دیگر انواع تخته چوب شود. مهمترین ویژگی هایی که تخته سه لایی را از تخته چوب های دیگر متمایز میکند، استحکام و دوام بسیار بالا، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و قابلیت تولید در ابعاد بزرگ است.

برای آشنایی بیشتر در این زمینه، میتوانید به مقاله تخته سه لایی منتشر شده در همین سایت مراجعه نمایید.

نکته مهم پیش از خرید تخته سه لایی ارزان قیمت

برای خرید تخته سه لایی ارزان به این نکته مهم باید توجه شود که تخته سه لایی در 4 درجه کیفی مختلف تولید میگردد و بهترین درجه کیفی آن درجه A و پایین ترین درجه کیفی، درجه D است. هر صنعتی بر اساس نیاز خود، باید از یک درجه کیفی مشخص استفاده نماید تا بتواند به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند. برای پروژه هایی مانند قالب بندی که نیاز به بالاترین سطح کیفیت و استحکام است، باید از درجه کیفی A استفاده نمود. در نتیجه برای خرید تخته قالب بندی حتما به این موضوع توجه کنید.

این مسئله در مورد آرماتوربندی ساختمان هم صدق می کند. در نتیجه شما باید برای خرید تخته آرماتوربندی درجه کیفی A را انتخاب کنید تا بتوانید استحکام ساختمان را بیشتر کنید.

نکته مهم در این بخش این است که هرآنچه درجه کیفی کمتر میشود، به طبع آن از قیمت تخته سه لایی، کاسته میشود. البته ذکر این نکته مهم است که بدانید درجه کیفی D به منزله کیفیت بسیار پایین تخته سه لایی نیست، بلکه تخته سه لایی با این درجه کیفی برای کاربردهای مورد نظر خود، بسیار مناسب است.

حال در برخی موارد خریداران با اطلاع نداشتن از این موضوع که برای هر پروژه ای، تخته سه لایی با درجه کیفی مشخص نیاز است، برای کاهش هزینه های خود، تخته سه لایی های با درجه کیفی پایین تر خریداری میکنند که عملا کارایی لازم را برای آنها نخواهد داشت. به همین جهت پیش از خرید تخته سه لایی موردنظر خود، حتما از کارشناسان این حوزه راهنمایی بگیرید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

خرید تخته سه لایی ارزان

خرید تخته سه لایی ارزان

شما برای خرید تمامی انواع تخته سه لایی از جمله تخته سه لایی ارزان و مرغوب، گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارید اما بهترین گزینه، خرید تخته سه لایی ارزان و با کیفیت از گروه بازرگانی و تولیدی مدحت وود است. مدحت وود را میتوان به دو دلیل مهم، بهترین شرکت فعال در زمینه واردات و تولید تخته سه لایی در ایران دانست.

اولین دلیل ارتباط مستقیم مدیران شرکت مدحت وود با برترین تولید کنندگان تخته سه لایی در دنیا است. تخته سه لایی روسی از بهترین تخته سه لایی های تولیدی در جهان به شمار میرود و افراد بسیاری با اطلاع از این موضوع ترجیح میدهند برای پروژه های خود از این نوع تخته سه لایی استفاده کنند.

مدیران شرکت مدحت وود، به دلیل روابط دوستانه و بدون واسطه خود با کمپانی sveza، تخته سه لایی های این کمپانی را که شناخته شده ترین برند روسی در صنعت تخته سه لایی است، با ارزان ترین قیمت خریداری میکند و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. خرید تخته سه لایی روسی با کیفیت آن هم با ارزان ترین قیمت، اتفاق بسیار فوق العاده ای است که کمتر شرکتی میتواند این اتفاق را رقم بزند.

دلیل دوم نیز این است که محصولات مدحت وود تنها به تخته سه لایی های وارداتی آن محدود نمیشود. گروه بازرگانی و تولیدی مدحت وود علاوه بر فعالیت در حوزه واردات، در حوزه تولید نیز حضور گسترده ای دارد و توانسته است تخته سه لایی ایرانی خود را که از بهترین مواد اولیه روسی برای ساخت آن استفاده شده است، با نام تخته سه لایی مدحت وود روانه بازار نماید.

افراد زیادی هستند که علاقه دارند محصولات داخلی خریداری کنند و از تولیدات داخل کشور برای پیشبرد اهداف خود استفاده نمایند. این قضیه در تخته سه لایی نیز وجود دارد و بسیاری به دنبال خرید تخته سه لایی ارزان قیمت تولید داخل هستند که با این کار بتوانند از تولیدات داخلی حمایت نمایند. مدحت وود با آگاهی از این موضوع، بهترین تخته سه لایی ایرانی را تولید نمود تا مشتریان بتوانند از یک تخته سه لایی مرغوب ایرانی بهره مند شوند.

خرید تخته سه لایه

اکثریت افراد برای خرید تخته سه لایه به مراکزی همچون سایت خاوران و مرکز چوب چهار دانگه مراجعه می کنند که با صرف زمان و انرژی زیاد خرید خود را انجام می دهند. تخته سه لایه در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود که یکی از عوامل موثر در قیمت و خرید تخته سه لایه ابعاد آنها می‌باشد. همچنین از دیگر عوامل مهم در قیمت تخته سه لایه می تواند تاثیر گذار باشد نحوه‌ی ساخت آن نیز است که به دو دسته تخته معمولی و فشرده طبقه بندی می شوند.

مجموعه بازرگانی مدحت وود با توجه به محصولات گسترده خود اعم از تخته سه لایی وارداتی، داخلی و همچنین انواع تیرهای چوبی ساختمانی مانند تیر چوبی H20 و غیره گزینه خوبی برای خرید تخته سه لایه یا پلای وود می باشد. برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد محصولات مدحت وود و آگاهی بیشتر از لیست قیمت و خرید تخته سه لایه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *