منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

آدرس مرکز چوب فروشان خاوران

سایت چوب خاوران کجاست؟ آدرس سایت بازار چوب

بسیاری از کسانی که صاحب کسب و کاری هستند که مواد اولیه مورد نیاز برای آن چوب است و یا به هر دلیل به دنبال رفع نیاز خود برای تهیه انواع چوب هستند؛ نام سایت چوب خاوران را شنیده اند.

مرکز چوب خاوران، یکی از مراکز بزرگ در این زمینه است که شما می توانید از طریق آن انواع چوب را با تنوع و گستردگی بالا، تهیه کنید. به همین دلیل در این مطلب به معرفی سایت خاوران و آدرس دقیق آن خواهیم پرداخت. همچنین ساعت کاری مرکز چوب فروشان خاوران و نقشه دقیق آن را به شما ارائه خواهیم داد.

سایت بازار چوب خاوران

در گذشته نجاران و چوب فروشان در منطقه پل چوبی و دروازه شمیران تهران مستقر بودند اما بعدها به دلیل اینکه این مشاغل در مناطق مسکونی مشغول به کار بودند و به مرور زمان وسعت منطقه شهری و مسکونی گسترش یافته بود؛ این محل به منطقه شهرک صنعتی خاوران تغییر پیدا کرد.

بر این اساس مطابق با ابلاغ اتحادیه درودگران، کلیه فعالان در این صنعت به مرکز چوب خاوران منتقل شدند که منطقه ای بیرون از شهر تهران است. به این ترتیب محل فعالیت این صنف به همراه کارخانه های چوب بری و انبارهای چوب، به سایت چوب فروشان خاوران، انتقال پیدا کرد.

فروش انواع چوب در سایت خاوران

مرکز چوب خاوران پس از مدتی و با استقرار پیدا کردن شرکت های قدرتمند و با اعتبار بالا در این زمینه به یکی از بزرگترین مراکز فروش چوب در خاورمیانه تبدیل شد و با افزایش تنوع و گستردگی محصولات و فعالیت ها در سایت خاوران، این بازار به یکی از مطمئن ترین مراکز عرضه چوب با کیفیت تبدیل شد.

علاوه بر صنعت چوب، فروش لوازم خانگی، کارگاه آهنگری و شیشه بری هم در آن فعال هستند. این شهرک شامل 5 هزار واحد تولیدی است که با استفاده از مراکز تخصصی موجود در آن می توان مراحل طراحی، ساخت و فروش محصولات را انجام داد.

به دلیل حضور شرکت های معتبر و نمایندگی شرکت های بین المللی در سایت چوب خاوران، این مرکز از اعتبار بالایی برخوردا است و می توان به راحتی به کیفیت های ارائه شده در آن اطمینان کرد. همچنین به دلیل تنوع بالا در آن می توان باکیفیت ترین محصول را به بهترین قیمت خریداری کرد.

آدرس سایت چوب خاوران

همانطور که گفته شد بسیاری از کسب و کارها برای تهیه انواع مواد اولیه چوبی، مانند ام دی اف، پلای وود و … به سایت خاوران مراجعه می کنند. آدرس سایت چوب خاوران، که به نام شهرک صنعتی خاوران شناخته می شود؛ در 15 کیلومتری استان تهران واقع شده است.

مرکز چوب خاوران

سایت چوب خاوران در 15 کیلومتری جاده خاوران و کنار پمپ بنزین خاوران واقع شده است. وقتی به این شهرک صنعتی وارد می شوید؛ ابتدا شهرک فناوران، درودگران و مبل سازان را مشاهده می کنید و در آخر سایت چوب فروشان ایران را می بینید که در ادامه با نقشه کامل و ذکر ساعت کار بازار چوب خاوران، به معرفی آن خواهیم پرداخت.

نقشه سایت چوب فروشان خاوران

همانطور که تا به اینجا گفته شد؛ مرکز چوب فروشان خاوران، در 15 کیلومتری جاده خاوران واقع شده است. برای رسیدن به مرکز چوب خاوران، پس از اینکه وارد جاده امام رضا شدید؛ باید 14 کیلومتر به سمت مامازند حرکت کنید تا به شهرک صنعتی خاوران در سمت راست خود برسید و انواع محصولات چوبی مانند تخته سه لایی، چندلایی و .. را تهیه کنید. در اینجا به منظور سهولت در دسترسی به این مرکز، نقشه سایت چوب خاوران را آورده ایم.

ساعت کار بازار چوب خاوران

ساعت کاری در مرکز چوب خاوران عموما ار 8 صبح شروع و تا 17 عصر ادامه پیدا می کند. همچنین سایت خاوران در روزهای پنجشنبه تا ساعت 13 فعالیت می کند و روزهای جمعه تعطیل است. ساعت کار سایت چوب خاوران به شکلی که گفته شد است و شما می توانید در این ساعات به آن مراجعه کنید.

در این مطلب از مدحت وود به معرفی کامل سایت خاوران پرداختیم و علاوه بر ارائه آدرس و نقشه سایت چوب خاوران، ساعات کاری مرکز چوب خاوران را بررسی کردیم. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در دیگر زمینه های صنعت چوب به دست آورید و یا انواع چوب پلای وود را تهیه کنید؛ می توانید از مشاوره کارشناسان ما و محصولات ارائه شده استفاده کنید.

گروه بازرگارنی مدحت وود یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع پلای وود است که واردات عمده انواع پلای وود و چوب مورد نیاز در صنایع مختلف، با ابعاد و ضخامت های گوناگون را انجام می دهد. شرکت ما محصولات باکیفیتی از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی و چین را به مشتریان خود عرضه می کند که می تواند نیاز پیمانکاران و صنعتگران در سراسر کشور را برطرف کند.

از آنجا که ما محصولات را بدون واسطه و به طور مستقیم وارد کشور می کنیم؛ این محصولات را به مناسب ترین قیمت و کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهیم. بعلاوه مدحت وود با اخذ نمایندگی فروش محصولات سوزا (Sveza) روسیه و Toro ترکیه، که یکی از بزرگترین برندها در این زمینه هستند؛ انواع پلای وودهای روکش دار و بدون روکش را برای محیط های داخلی و خارجی ساختمان عرضه می کند.

4 پاسخ

  1. با درود خدمت شما،
    توضیحات بسیار خوب و بدون حاشیه داده شده،
    سپاس از راهنمایی تان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *