منو

چوب، لمسی از طبیعت

cropped-Medhat-Nowruz-Png-2-removebg-preview-2.png

Wood, Touch of nature

EN

چوب، لمسی از طبیعت

مرکز چوب یافت آباد

راهنمای خرید از مرکز چوب یافت آباد

اگر قصد خرید وسایل چوبی دارید، فروشگاه و پاساژهای زیادی در این حوزه کار می کنند؛ اما باید بدانید مبلمان و وسایل چوبی هم مانند هر کالای دیگری مرکز اصلی برای خرید دارد. مکان هایی هستند که به طور تخصصی و در تنوع زیاد به عرضه کالاهای چوبی از قبیل مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس خواب و غیره ارائه می دهند؛ اما یکی از مهم ترین آنها مرکز چوب یافت آباد تهران است. در ادامه این مقاله شما را با مرکز چوب یافت آباد تهران بیشتر آشنا می کنیم.

اطلاعات بازار مبل یافت آباد

اکثریت با شنیدن نام محله یافت آباد، به یاد بازار مبل ایران می افتند. این محله قدیمی در جنوب شهر تهران و در منطقه 18 واقع شده است. مرکز چوب یافت آباد به بورس مبلمان و وسایل چوبی شناخته شده است، که طی سال های پیش به نام خیابان یافت آباد شرقی در بین مردم محبوب بود. این مرکز خرید شناخته شده از انتهای امام زاده حسن شروع و تا چهار راه یافت آباد ادامه دارد. محله یافت آباد از سمت شمال به خیابان شهید مهتدی، از سمت جنوب به بزرگراه آزادگان، از غرب به خیابان هاشمی و از شرق به خیابان الغدیر راه دارد.

معروف ترین مراکز خرید چوب یافت آباد

مرکز چوب یافت آباد از تعداد زیادی پاساژ و مغازه تشکیل شده است و همینطور مغازه هایی که داخل کوچه های این محله قرار دارند. معروف ترین مراکز خرید یافت آباد پاساژهای زیر هستند:

  • بازار مبل یافت آباد شماره ۱ و ۲ و ۳ ایران
  • بازار مبل خلیج فارس
  • پاساژ کاسپین
  • بازار مبل پاسارگاد
  • بازار مبل نگارستان
  • بازار مبل ملل
  • بازار مبل کوروش
  • بازار مبل پایتخت

از بین مراکز اشاره شده بزرگ ترین مرکز خرید که در خود چهارراه یافت آباد واقع شده است.، بازار مبل یافت آباد شماره ۱ تا ۳ ایران است که در ادامه بطور کامل بررسی کرده ایم.

معرفی کامل مرکز چوب یافت آباد

مرکز چوب یافت آباد شماره 1:

بازار مبل یافت آباد خرید دارای پنج ورودی می باشد که با نام های شاعران بزرگ همانند حافظ، سرای فردوسی، مولوی، سرای سعدی و خیام نام گذاری شده اند. این مرکز خرید، یکی از بزرگترین بازار خرید مبل است، که در مرکز چوب یافت آباد تهران واقع شده است. این مرکز خرید از نظر هزینه قیمت های بیشتری را شامل می شود؛ زیرا در ساخت مبلمان خود برای مقاومت و طول عمر بیشتر از پلای وود استفاده می کند.

شما برای خرید انواع وسیله های چوبی از قبیل مبل، سرویس خواب، میز ناهارخوری و غیره می‌توانید به این مجموعه بزرگ مراجعه کنید و در کمترین زمان، خرید خود را انجام دهید. این مرکز خرید بزرگ در ۶ طبقه ساخته شده و دارای دسترسی های مختلف از قبیل داشتن پارکینگ در ۳ طبقه، پله برقی و دارای آسانسورهای زیاد که جابجایی مشتریان را در طبقات آسان تر می کند.

آدرس: تهران، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت‌آباد، بازار مبل یافت آباد ایران شماره یک

مبل سلطنتی

مرکز چوب یافت آباد شماره 2:

این مرکز خرید دارای 4 طبقه مجهز می باشد که دو طبقه آن به پارکینگ اختصاص داده است. در جنب این پاساژ، پارکینگ طبقاتی بزرگ شهرداری منطقه 17 قرار گرفته؛ به همین دلیل برای رفتن به این پاساژ نگران جای پارک نباشید. نکته قابل توجه این است که در نزدیکی این مرکز خرید چوب بانک های متعددی از قبیل بانک سپه، پارسیان، آینده، پست بانک و دی قرار دارد.

در این پاساژ به دلیل تنوع زیاد افراد می توانند با هر نوع سلیقه ای خرید خود را انجام دهند؛ زیرا  انواع چوب راش، بلوط، چنار، گردو و غیره برای مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری موجود است.

آدرس: مرکز چوب یافت آباد شماره 2 در ابتدای بازار مبل یافت آباد، از سمت امام زاده حسن واقع شده است.

مرکز مبل شماره 2

مرکز مبل یافت آباد شماره ۳:

مجموعه مرکز چوب یافت آباد شماره سه در 9 طبقه مجهز ساخته شده، که دارای شش طبقه مغازه و مابقی واحدها به پارگینگ اختصاص داده شده است. یکی از محبوبیت های این بازار مبل، داشتن پله برقی و آسانسورهای متعدد تا افراد به راحتی به طبقه های بالایی مراجعه کنند. علاوه بر اینها دارای امکاناتی از قبیل نمازخانه، کافی شاپ، رستوران است تا مردم بعد از خرید و خستگی جایی برای استراحت داشته باشند.

آدرس: بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بالاتر از چهارراه یافت‌آباد، بازار مبل یافت آباد شماره سه بنا شده است.

مبل سلطنتی بازار مبل ایران

بازار مبل یافت آباد خلیج فارس

بازار مبل خلیج فارس یکی دیگر از مراکز بزرگ فروش مبل در مرکز چوب یافت آباد است. اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در این پاساژ به فروش کنسول، ویترین، مبلمان کلاسیک و راحتی، مبلمان استیل، میز ناهار خوری، سرویس خواب و غیره می‌ پردازند. پاساژ خلیج فارس دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ خودرو با ظرفیت 360 خودرو، سه تا آسانسور مجهز، پله برقی، کافی شاپ، اتاق استعمال برای دخانیات و نمازخانه است.

از بین مراکز معرفی شده بعضی از فروشگاه ها در قیمت های مختلف کار می کنند تا هر نوع قشری از جامعه بتواند خرید کنند. مغازه هایی که از لحاظ  قیمت مناسب تر هستند از نظر کیفیت، جنس چوب و پارچه تفاوت دارند. دلیل اصلی متغییر بودن قیمت ها جنس چوب است، که بعضی از تولید کنندگان از  چوب ام دی اف (MDF)  استفاده می کنند. ام دی اف نسبت به چوب از مقاومت کمتری برخوردار است.

میز ناهارخوری

مسیر بازار مبل یافت آباد با خودرو شخصی

از مسیرهای زیر شما می توانید به راحتی با خودرو شخصی خود به مرکز چوب یافت آباد مراجعه کنید.

از شمال تهران: از خیابان شریعتی وارد اتوبان همت شده و از خروجی چمران جنوب وارد اتوبان نواب شوید. پس از گذر از تونل توحید وارد خیابان قزوین شده، سپس داخل خیابان امامزاده حسن شوید. با گذشت حدود ۱۰۰ متر به محدوده بازار مبل یافت آباد نزدیک شده اید.

از جنوب تهران: داخل اتوبان نواب شده و تا میدان حق شناس پیش روید، سپس به سمت خیابان قزوین بروید و وارد خیابان امامزاده حسن شوید.

از میدان آزادی: از میدان آزادی وارد بزرگراه آیت اله سعیدی، سپس سه راه آذری شوید و به خیابان شهید قدرت پاکی بروید و وارد خیابان یافت آباد شرقی شوید.

از بزرگراه آزادگان (شرق به غرب): از مسیر شرق به غرب آزادگان وارد بزرگراه شهید کاظمی شده، سپس وارد بزرگراه آیت اله سعیدی و تا چهارراه یافت آباد به صورت مستقیم رانندگی کنید.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به بازار یافت آباد

این مرکز خرید از چهار راه یافت آباد شروع شده و تا خیابان محمدی ادامه دارد، اگر قصد خرید در بازار یافت آباد را دارید متاسفانه این محل فاقد ایستگاه مترو است؛ پس برای اینکه بتوانید با مترو به بزرگترین مرکز چوب یافت آباد بروید باید از ایستگاه عبدل آباد یا آزادگان که در خط ۳ مترو تهران قرار دارد، استفاده کنید و بعد از خروج از مترو با تاکسی به چهار یافت آباد بروید.

برای رفتن به مرکز چوب یافت آباد می توان با استفاده از مترو، تاکسی و اتوبوس استفاده کرد.

  1. دسترسی با مترو:

خط شماره 3 (خط آبی: آزادگان _ قائم) ایستگاه عبدل آباد، نعمت آباد یا آزادگان پیاده شوید.

خط شماره ۴( خط زرد: شهید کلاهدوز _ ارم سبز) ایستگاه میدان آزادی

  1. مسیر دسترسی با تاکسی:

میدان انقلاب _ خط انقلاب _  چهار راه یافت آباد

میدان آزادی- خط آزادی- یافت آباد

  1. مسیر دسترسی با اتوبوس:

خط شماره ۲ سامانه اتوبوسBRT  (پایانه آزادی _ پایانه خاوران) و در ایستگاه بوتان یا ایستگاه یافت آباد پیاده شوید.

خط شمار ۲ سامانه اتووبس تندرو BRT (دانشگاه علوم تحقیقات _ آزادگان) در ایستگاه چهارراه یافت آباد پیاده شوید.

ساعت کاری مرکز چوب یافت آباد

ساعت کاری در مرکز مبل یافت آباد به دو صورت است:

  1. ساعت کاری پاساژها
  2. ساعت کاری مغازه های شخصی

پاساژها در یافت آباد از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز هستند، اما تایم فروشگاه و مغازه های شخصی از ساعت ۹ صبح شروع و تا حدود ساعت ۱۱ شب فعالیت دارند که این امر با توجه به صاحبان مغازه متغیر است.

قیمت وسایل چوبی در یافت آباد تهران

با توجه به انبوه بودن مراکز خرید در بازار مبل یافت آباد نمی توان قیمت دقیقی مشخص کرد؛ زیرا بعضی از پاساژها، بنا به دلایل مختلفی مانند اجاره مغازه بیشتر، استفاده از انواع تخته سه لایی با کیفیت در محصولات، وسایل چوبی برند، کیفیت بهتر، جنس چوب به کار رفته، نوع پارچه و همینطور رنگ آمیزی مبلمان همه این عوامل باعث شده تا بر روی هزینه تاثیر بیشتری داشته باشد.

قیمت حدودی وسایل چوبی بازار یافت آباد از قبیل مبل راحتی هفت نفره را می توان از حدود 5 میلیون تا 80 میلیون تومن احتساب کرد. همینطور قیمت مبل و ناهارخوری کلاسیک هفت نفره به طور میانگین از نه میلیون تومان تا حدود ۲۵۰ میلیون در هر سرویس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *